vrijdag 14 september 2007

primul articol pe blog...

Am tot evitat sa ajung sa-mi fac un blog...nush din ce motiv...poate din cauza ca sunt mai introvertita de felul meu.Dar am promis mai multor oameni ca am sa-mi fac si ma tin de cuvant, in plus in seara asta am citit mai multe bloguri interesante care m-au motivat sa-mi pun si eu gandurile intr-un astfel de mod...

Acum asta mai mult ca oricat mi-am dat seama cat de dezinformata sunt ...cate lucruri se intampla in jurul meu si eu nu am nici cea mai vaga idee, culmea este ca nu alfu informatii legate de subiecte care ma intereseaza si care mi-ar usura viata de zi cu zi... oare nu caut eu de ajuns?

De asta mi-am propus ca de acum sa nu mai ignor informarea mea si sa fiu intr-o continua cautare mai ales ca acum am si timp suficient sa fac asta. Mi-am dorit dintotdeauna sa pot aprofunda cunostinte anumite domenii de interes dar mereu au intervenit alte lucruri...mi-am prioritizat altfel lucrurile incat treaba asta mereu a cazut pe ultimul loc...trebuie sa recunosc ca si prin celelalte activitati pe care le-am avut am invatat destul de mult si m-au ajutata in formarea mea...dar acum cred ca e vremea pt altceva...un alt fel de Andreeutza un pic reloaded...(reloaded cu ceva odihna, relaxare si deconectare)

Am 5 luni la dispozitie sa-mi indeplinesc o dorinta...ca apoi trebuie sa pun cunostintele in practica altfel nu vor avea nici o valoare si nici mie ca om nu-mi vor da o valoare adaugata....insa cautarea va continua si dupa asta...imi voi face timp...

Atat pt seara asta...e cam tarziu...revin cu pareri despre experienta olandeza in curand....

1 opmerking:

Traian Bruma zei

Felicitari pentru blog !!! M-am abonat ;)